Kako lahko izvem status svojega naročila?
O vsakem koraku obdelave vašega naročila vas bomo vedno obvestili po elektronski pošti.
Takoj po oddaji naročila v e-trgovini boste prejeli sporočilo o prejemu naročila.
Ko vaše blago skrbno zapakiramo in predamo dostavni družbi, boste prejeli sporočilo o obdelavi vašega naročila.
Ko dostavna služba prevzame vaš paket in ga odda v dostavo, vas o tem neposredno obvesti po elektronski pošti in SMS-u.
Zato je zelo pomembno, da te podatke pravilno vnesete.
Če iz tehničnih razlogov niste prejeli e-poštnih sporočil o statusu naročila, lahko stanje preverite tudi v skrbniškem vmesniku. Če se tudi registrirate, se samo prijavite in v meniju kliknite Moja naročila.
Po kliku na Moja naročila se vam prikažejo vsa oddana naročila v spletni trgovini. Ob vsakem naročilu lahko prenesete račun ali celo neposredno sledite pošiljki.
![]() |
Petra LajtmanováKolesarjenje mi je blizu že od otroštva. Svoj hobi sem združila s službo in kot redaktorica in pisateljica reklamnih besedil že 4 leta ustvarjam članke o kolesarstvu. Rada odkrivam nove kraje in to najbolje počnem na dveh kolesih :) . Obožujem cross-country in gravel. Če imate kakršna koli vprašanja o naročilu, vam bom z veseljem pomagal na info@veloportal.si . |