Reklamacije in vračilo izdelkov
1. KONTAKTIRAJTE NAS.
Pišite nam na info@veloportal.si in čim bolj podrobno opišite svojo težavo z blagom.
Če je mogoče, nam pošljite tudi fotografije. Postopek boste pospešili, če napišete tudi številko vašega naročila.
2. Blago oddajte na prevzemnem mestu.
V 24 urah po prejemu obvestila o reklamaciji vam bomo poslali ID kodo, ki jo morate le povedati operaterju katere koli prevzemne točke Packeta in oddati embalirano blago. Je to brezplačno.
Ni vam treba skrbeti za tiskanje nalepke ali izpis podatkovnega lista, paket morate le oddati na prevzemno mesto in operaterju povedati ID, ki vam bomo poslali po SMS-u/e-pošti.
3. VRNILI VAM BOMO DENAR ALI ZAMENJALI BLAGO
Po pregledu vaše reklamacije vam bomo blago zamenjali, običajno v 3 delovnih dneh. Če nadomestnega izdelka nimamo na zalogi, vam vrnemo denar.
ŽELIM VRNITI BLAGO
Če želite izkoristiti svojo pravico do odstopa od pogodbe v dneh po prevzemu blaga, nas o tem obvestite na info@veloportal.sk in pripišite svoj IBAN za vračilo denarja.
Nato blago pošljite na naslov, naveden v pogojih poslovanja. Denar vam bomo vrnili v 7 dneh po prejemu pošiljke.
![]() |
Martin HudecS profesionalnim kolesarstvom se kot mehanik ukvarjam že 9 let. Če nisem v službi, me lahko najdete na planinskih poteh ali v mojem najljubšem lokalu na pivu s prijatelji. Moja posebnost so elektronski kompleti DI2. Z veseljem vam bom pomagal pri vaši reklamaciji na info@veloportal.si . |