Želim spremeniti naročilo. Kako narediti ?
Če želite spremeniti naročilo, ki še ni bilo poslano, imate več možnosti:
1. Naročilo je bilo oddano s plačilom po povzetju
- Dokler status naročila ni spremenjen v obdelano in je plačilo vneseno po povzetju, je še možno odstraniti ali dodati izdelke iz njega ali spremeniti način dostave. Samo obvestite nas o tem na info@veloportal.si .
2. Naročilo je bilo oddano s takojšnjim plačilom (na primer s kartico na spletu).
- V tem primeru je najlažje ustvariti novo naročilo in prekiniti prejšnjega ali ustvariti 2 ločeni naročili. Lahko nas tudi kontaktirate na info@veloportal.si in zaprosite za dopolnitev naročila z doplačilom na račun, vendar v tem primeru tvegate podaljšanje roka dostave.
3. Vnesel/vnesla sem napačne podatke za obračun.
- Ponovno se obrnite na info@veloportal.sk in z veseljem bomo spremenili podatke za obračun na računu.
![]() |
Petra LajtmanováKolesarjenje mi je blizu že od otroštva. Svoj hobi sem združila s službo in kot redaktorica in pisateljica reklamnih besedil že 4 leta ustvarjam članke o kolesarstvu. Rada odkrivam nove kraje in to najbolje počnem na dveh kolesih :) . Obožujem cross-country in gravel. Če imate kakršna koli vprašanja o naročilu, vam bom z veseljem pomagal na info@veloportal.si . |